Servizis Scolastics

La gjestion des Scuelis locâls, de Infanzie e Primarie, cu la organizazion dai servizis che lis rivuardin a domande un impegn cetant grant dal pont di viste finanziari e logjistic. Particolâr atenzion e impegn a son sigurâts pe gjestion di dut il servizi scolastic, cu lis spesis scolastichis cuasi dal dut a caric dal Comun. Difat l’unic cost che al sosten il gjenitôr al è chel de cuote pe mense scolastiche.

La Aministrazion Comunâl e sigure il traspuart scolastic dai arlêfs doprant doi scuelebus in dotazion cuntun compagnadôr scolastic che ogni an e ven bandide la gare di pueste.

Si proviôt a comprâ diretementri l'abonament scolastic (che al dure dal 01/09 al 30/06) li de dite SAF Autoservizi pai arlêfs che a son tes scuelis secondariis di prin grât di Pontebe e Mueç.

Si proviôt ae concession di contribûts ai gjenitôrs dai arlêfs che a frecuentin lis scuelis secondariis di prin grât e lis classis prime, seconde e tierce de scuele secondarie di secont grât. 

Dal a.s. 2005/2006 il Comun al proviôt ae concession di chescj contribûts cun Fonts Propris (prin a jerin trasferiments de Regjon). I contribûts concedûts a rivuardin l'acuist di tescj ma ancje i sussidis scolastics di ogni arlêf (penis, cuaders, dizionaris).

Si proviôt a comprâ lis cedulis libraris e dai tescj scolastics pai arlêfs che a frecuentin la scuele primarie. 

Si proviôt a gjestî i rapuarts cu la dite che e vinç la gare pe mense scolastiche. Si proviôt ancje a gjestî il rapuart cu lis scuelis, lis coghis, la dite che e à vinçût l'apalt, lis insegnantis e i gjenitôrs.

Al è proviodût che a vegnin organizâts cors di educazion alimentâr, sedi pai fruts che pai gjenitôrs. Si proviôt cun di plui che la dite che e vinç a proviodi a miorâ alc te cusine de scuele: in graciis di chestis "donazions" al è miorât ancje il servizi ufiert ai utents.

E je stade istituide di cualchi an la comission mense.

Ducj i verbâi de comission mense a son consultabii al leam  

Si proviôt a concedi ae Direzion Didatiche contribûts anuâi, tant che specificât te convenzion fate, par che e compri il materiâl di cancelarie, di pulizie, di libris e sussidis didatics e contribûts extra di pueste pe realizazion dai cors scolastics: cors di nadâ pe scuole de infanzie e judo o minibasket pe scuele primarie.

Si contribuìs ae iniziative “Teatri – Scuole” cul Ent Teatrâl Regjonâl.

Si proviôt da ultin, par mieç dal econom comunâl, a comprâ: materiâl farmaceutic, materiâl di consum pe mense scolastiche (no proviodût de dite che e vinç la gare che invezit e furnìs vêrs e propris imprescj), mangjâ e bevi pes fiestis (tant che la fieste di Nadâl, Carnevâl, Fieste dai arbui), riparazion e assistence des fotocopiadoris e pc in dotazion aes scuelis. 

Sul leam  al è pussibil scjamâ dute la modulistiche che e covente pai servizis scolastics ufierts dal Comun.