I implants sportîfs a permetin di davuelzi cetantis dissiplinis sportivis. A son cjamps pal balon, pal tennis e la palestre dal cjâf lûc. I cjamps di "calcetto", basket e bale a svol, dutun cul centri benstâ, a Sella Nevea lì dal centri Polifunzionâl, lis palestris di cret dal Bila Pec e chês te localitât turistiche a garantissin ricrei par dutis lis etâts. Nol è lontan il lâc dal Predil, li che si puedin fâ i sports di aghe e dilunc i flums e i torents al è pussibil praticâ la pescje sportive. A son tancj ancje i percors par i amants de mountain bike. Te stagjon invernâl e fin a Avrîl Sella Nevea a ufrìs cui siei implants la pussibilitât di praticâ schi alpin o nordic o la fassinante esperience dal schi alpinisim e de escursion cu lis gjaspis.

Il Parco Avventura

 Il Parco Avventura

Finalmentri al è pussibil ancje in Friûl Vignesie Julie sperimentâ lis sensazions emozionants dal tarzaning, il sport gnûf che al à un grues sucès in dute Europe.

Il Parco Avventura al è un parc par divertîsi par ducj chei che a amin la nature, dut dentri tal bosc, al è indreçât a une clientele cetant difarente, che e va dai 30 ai 90 agns, pes fameis, pai sportîfs, pai fruts, gjavade la eficience fisiche. Al è indreçât soredut a cui che al vûl vivi une aventure intal bosc cuntune ativitât fisiche semplice e plene di sodisfazion. 

A son cinc percors acrobatics cun dificoltât che e cres, li che il partecipant al à di spostâsi jenfri i arbui li che si cjatin breârs a difarentis altecis, par mieç di imprescj, passadôrs, cuardis, puints tibetans, cidulis, lianis e puints sospindûts, in dute sigurece tant che Indiana Jones, 007...

E po dopo, dut il relax di une spassizade sul Percors Botanic cun tabelis che a judin a ricognossi la flore dal parc.

Palestra di Roccia a Sella Nevea

Gli appassionati di arramipicata sportiva troveranno a Sella Nevea due palestre di roccia per apprendere le più elementari nozioni di arrampicata in montagna